Poniżej zamieszczamy oświadczenie Dyrektora Szkoły o stanie kontroli zarządczej za rok 2013:

Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej

Zachęcamy do zapoznawania się z regulaminami obowiązującymi w naszej szkole.

REGULAMIN ZAJĘĆ WYCHOWANIA FIZYCZNEGO NA BASENIE/AQUAPARKU

REGULAMIN WYJAZDÓW NA BASEN

REGULAMIN WYPOŻYCZEŃ DARMOWYCH PODRĘCZNIKÓW

REGULAMIN WYPOŻYCZANIA PODRĘCZNIKÓW I MATERIAŁÓW EDUKACYJNYCH

 ***********

Regulamin oceny zachowania ucznia
Szkoły Podstawowej nr 12 w Kaliszu

regulamin-oceny-zachowania-sp-12-kalisz

***********

KONCEPCJA PRACY
SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12
IM. KSIĘCIA BOLESŁAWA POBOŻNEGO
W KALISZU
OPRACOWANA NA LATA 2016-2021

 koncepcja-pracy-szkoły-2016-2021

 

***********

STATUT SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12

W KALISZU

IM. KSIĘCIA BOLESŁAWA POBOŻNEGO

Do pobrania:

Statut Szkoły Podstawowej  nr12 w Kaliszu

 ***************************

Program Profilaktyki Szkoły Podstawowej nr 12
w Kaliszu

Do pobrani:

Program profilaktyki

*****************

Regulamin przyznawania

TARCZY „WZOROWEGO UCZNIA”

REGULAMIN PRZYZNAWANIA TARCZY WZOROWEGO UCZNIA W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 12 W KALISZU

Regulamin niniejszy został opracowany przez nauczycieli oraz zaakceptowany przez rodziców i uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 w Kaliszu w oparciu o obowiązujące w szkole dokumenty i określa:

I. Obszary obserwacji ucznia analizowane w procesie oceny zachowania:

  1. Funkcjonowanie ucznia w procesie edukacyjnym (relacja uczeń ? nauczyciel, obowiązki szkolne).

  2. Postawa dziecka w zespole uczniowskim (relacje z rówieśnikami).

  3. Respektowanie zasad współżycia społecznego i ogólnie przyjętych norm etycznych w szkole i poza nią.

II. Podstawowe kryteria brane pod uwagę przy typowaniu  ucznia do otrzymania tarczy ? Wzorowy Uczeń? przez nauczyciela wychowawcę:

  1. Średnia wyników w nauce przynajmniej 5,00

  2. Ocena wzorowa z zachowania

III. Szczegółowe kryteria brane pod uwagę przy typowaniu ucznia do otrzymania tarczy ?Wzorowy Uczeń?:

  1. Udział w konkursach szkolnych:

    a) udział w konkursie – uczeń otrzyma 1 punkt

    b) zajęcie I miejsca- 4 punkty

    c) zajęcie II miejsca- 3 punkty

    d) zajęcie III miejsca- 2 punkt

  2. Udział w konkursach pozaszkolnych:

    a) udział w konkursie- 2punkty

    b) zajęcie I miejsca ? 5 punktów

    c) zajęcie II miejsca ? 4 punkty

    d) zajęcie III miejsca ? 3 punkty

  3. Godne reprezentowanie szkoły na zewnątrz:

    a) sztandar- 1punkt

    b) chór szkolny- 1 punkt

    c) zawody sportowe- 1punkt

    d) inne ? 1 punkt

  4. Aktywna praca na rzecz szkoły i klasy:

    a) praca w Samorządzie Uczniowskim- 1 punkt

    b) praca w Samorządzie Klasowym- 1 punkt

    c) reprezentowanie klasy na forum szkoły- 1 punkt

  5. Udział w zajęciach dodatkowych:

    a) kółka zainteresowań- 1 punkt

    b) zajęcia pozalekcyjne- 1 punkt

  6. Inne osiągnięcia ucznia – 1 punkt

  7. Czytelnictwo – 3 punkty

IV. Proces przyznawania tarczy ? Wzorowy Uczeń?

  1. Nauczyciel wychowawca typuje uczniów do otrzymania tarczy ?Wzorowy Uczeń?.

  1. Nauczyciel wychowawca ma obowiązek zgłosić kandydatów do otrzymania tarczy

?Wzorowy Uczeń? zgodnie z harmonogramem wystawiania ocen  oraz na podstawie wyżej wymienionych kryteriów oceny ucznia.

  1. Nauczyciel wychowawca przedstawia kandydaturę wskazanych uczniów na specjalnie do tego przygotowanej karcie opisowej ucznia.

  2. Nauczyciel wychowawca ma obowiązek przekazać kartę opisową wszystkim nauczycielom uczącym w danej klasie w celu wpisania punktacji dla kandydata, a następnie przekazać kartę komisji do spraw przyznawania tarczy.

  3. Powołana komisja typuje spośród wszystkich kandydatów, uczniów zasługujących na otrzymanie wyróżnienia w postaci tarczy ? Wzorowego Ucznia? biorąc pod uwagę wyżej wymienione kryteria oraz zliczając sumę przyznanych punktów. Tarczę

? Wzorowego Ucznia? otrzymuje uczeń, który uzyskał sumę  15- 20 punktów.

  1. Tarcza ? Wzorowego Ucznia? jest przyznawana raz w roku szkolnym podczas uroczystego apelu na zakończenie roku szkolnego w przypadku klas 1- 5, natomiast w przypadku klas 6 raz w roku, za I okres.

  2. Na zakończenie cyklu nauczania w klasach 1-3 uczeń otrzymuje brązową tarczę

?Wzorowego Ucznia?. Na zakończenie klasy 4 uczeń, który uprzednio otrzymał brązową tarczę, otrzymuje srebrną, i kolejno w klasie 5 złotą.

  1. W przypadku, gdy uczeń nie otrzymał brązowej tarczy na zakończenie klasy 3, jako pierwszą w klasie 4 otrzymuje brązową i kolejno w klasie 5- srebrną a w klasie 6- złotą.

  2. Każdorazowo uczeń jako pierwszą otrzymuje tarczę brązową a w kolejnych klasach srebrną i złotą.

V. Termin przyznawania tarczy ?Wzorowy Uczeń?:

  1. Tarczę ? Wzorowy Uczeń? przyznaje się na apelu grupy wiekowej IV-VI raz w roku, tj podczas apelu na zakończenie roku szkolnego.

  2. Uczniowie klas VI mogą otrzymać wyróżnienie tylko podczas apelu podsumowującego I okres.

  3. Tarczę należy nosić godnie w widocznym miejscu na mundurku szkolnym przy tarczy szkoły od momentu jej przyznania przez cały następny rok szkolny.

  4. Tarcza ?Wzorowego Ucznia? przyznawana jest uczniom szczególnie wyróżniającym się zarówno w nauce jak i swoim zachowaniem. Tarcza może zostać odebrana uczniowi, za łamanie przepisów Statutu Szkoły.

  5. Zarówno o przyznaniu jak i odebraniu tarczy ? Wzorowego Ucznia?, po ówczesnym wytypowaniu przez nauczycieli wychowawców, decyduje komisja w składzie:

Przewodnicząca:  p. Jadwiga Haraś – wicedyrektor szkoły

Członkowie:
p. Ewa Jasińska
p. Robert Tomaszewski

Krystyna Witasiak
Agnieszka Sip- bez prawa głosu