PostHeaderIcon iDZIENNIK – informacja dla rodziców i opiekunów

Szanowni Państwo,

         od 4 września 2017 roku w naszej szkole funkcjonuje dziennik elektroniczny. Jego zaletą jest m. in. możliwość stałego monitorowania frekwencji uczniów na poszczególnych zajęciach lekcyjnych, zapoznania się z ich ocenami i postępami w nauce. Umożliwia on również śledzenie wydarzeń klasowych, organizację roku szkolnego.

Korzystanie z i-dziennika jest bezpłatne, aby się zalogować należy pobrać nazwę użytkownika i hasło od wychowawcy klasy, wejść na stronę:

https://iuczniowie.progman.pl

Hasło dostępu należy utrzymać w tajemnicy, aby nikt z osób nieuprawnionych nie zalogował się do programu. Dziennik elektroniczny nie wymaga instalacji oprogramowania, wystarczy komputer z dostępem do Internetu i przeglądarka internetowa, polecamy korzystanie z przeglądarki Mozilla.

         Zachęcam do systematycznego zaglądania i wzajemnej współpracy, bo zarówno Państwu jak i nam pedagogom zależy, aby uczniowie osiągali jak najlepsze wyniki w nauce.                                                                                                                                                                                                                                                          

                                                                                                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                                                                                                                                                   Serdecznie pozdrawiam  

                                                                Małgorzata Gałczyńska

                                                                        Dyrektor Szkoły

Leave a Reply

Dziennik elektroniczny
Rodo
Opcje dostępności strony